Blessed Generation

Vrijwilligerswerk in Kenia

Hallo!

Het was altijd een droom van mij die ik nu, na 4 jaar school eindelijk waar kan maken, om vrijwilligers werk te gaan doen in het buitenland. Ik heb besloten om op 13 Juli 2011 naar Kenia toe te gaan om bij Blessed Generation te gaan werken. Dit wil ik een kleine 3 maanden gaan doen.

Blessed Generation is een stichting die is overgenomen door Ria Fennema in 2000. Dit is een Nederlandse vrouw. Omdat zij zo ambitieus is heeft ze intussen op 3 verschillende plaatsen in Kenia weeshuizen en ongeveer 250 kinderen. Het is de moeite waard om even op hun website te kijken. Dat is http://www.blessedgeneration.nl/index.htm

In 2008 heerste er een hoop onrust in het land waardoor ze zoveel kinderen meer heeft gekregen. Allemaal zijn ze hun ouders verloren.

Ria en de kinderen kunnen dus heel wat hulp gebruiken. Dat is voor mij een reden om ongegeneerd met de pet langs te gaan, om zodoende wat geld in te zamelen.Ik zal daar in overleg met de lokale leiding spulletjes aan kunnen schaffen of het geld aan Ria zelf geven zodat ze het in een groter project kan stoppen.

Doordat ik zelf bepaal wat ik met het geld doe zal van elke euro, 100% naar de kinderen gaan. Geen organisatie/administratie of kantoor kosten. Ik zal op deze blog ook duidelijk formuleren wat ik met het geld gedaan heb.

Zou je het nu ontzettend leuk vinden om mij te steunen met dit project, dan kun je uiteraard bij mij terecht, of bij mijn ouders die dan zorgen dat het geld bij mij terecht komt. Ben je geen bekende van mij dan kun je mij altijd mailen naar; jolienbos@gmail.com. Dan kan ik mijn rekening nummer doorgeven.

Ik zal het zeer op prijs stellen als jullie op jullie werk, sportclub, stamkroeg, school, vriendenkring, familie, verjaardag etc. is een keertje dit onderwerp wil laten vallen. In ieder geval alvast harstikke bedankt, jullie zijn toppers!

groetjes Jolien

Reacties

Reacties

roelseaami@zeelandnet.nl

hoi Jolien wel tof zeg die kans moet je zeker met bijde handen aannemen,ik denk en weet wel zeker dat jij het tot een groot project kan maken ben heel benieuwd hoe je het zal vergaan op je reis en je rekeningnummer kan je wel doorgeven vind het super van je Mimi Carlien en Stefan

Tante Monique

Mooie reis ga je maken Jolien, we gaan je zeker volgen en naturulijk gaan wij je sponseren. Wat een leuk idee :) xxx

oma Betty

Lieve Jolien,

Je gaat nu je droom waarmaken. k vind het heel fijn voor je want dit is iets wat je heel graag wilt.

Natuurlijk wil ik op de hoogte blijven van je belevenissen.Zet mijn naam maar op de lijst!!!!!!!

Kus van OMA

Jack en Edith

Hi Jolien,
natúúúúúúrlijk vinden wij het een goed idee om je een donatie voor het goede doel mee te geven. Je mag je rekeningnummer doorgeven hoor! Leuk dat het toch nog gelukt is, wat zal dat een onvergetelijke ervaring zijn. En wat mooi dat je dan ook nog de weeskinderen daar helpt!
Zet je rekeningnummer maar op de mail en we praten binnenkort hopelijk nog wel bij.
Dikke kus,
Jack, Edith, Felix en Nora

Marga en Cor

Leuk hoor Jolien, je blik verruimen en met onvergetelijke ervaringen terugkomen; geweldig.
We gaan je zeker volgen op de site en natuurlijk via Peet en Annie je belevenissen horen.

Groetjes, Marga en Cor

mama

Ja Jolien, nog maar 6 nachtjes slapen en dan is het zover. Wat ben ik trots op je dat je dit gaat doen maar wat doet mijn moederhart pijn. Je bent al eerder lange tijd weg geweest naar Amerika, toen nog als jong meisje naar je oom Jan toe. Nu ga je helemaal alleen en ga je de onbekende wereld in. Pas goed op jezelf en geniet heel veel van dit prachtige avontuur. ik hou van je. Dikke kus van mama.

Tante Monique

Hoi Jolien,

Supertrots ben ik op je dat je zo'n avontuur aangaat.
Geniet ervan en pas goed op jezelf.

Hou van je.
Dikke kus van Tante Monique

Lianne

Lieve Jolien

Vanuit het Limburgse willen we je een goede en vooral leerzame tijd in Kenia wensen. Al met al toch weer een uitdaging in je leven. Ondanks dat wij je hier niet zo vaak zien zullen we veel aan je denken en je volgen via het web. Zoals ik van een echte Zeeuw geleerd heb: heb je een zakdoek bij je, gedraag je en op tijd thuis ( en dat in het Zeeuws, maar dat kan ik niet spreken laat staan schrijven)
Meis, we houden van je en zien je volgend jaar weer in Nederland
Lianne en Rob

oma Betty

lieve Jolien,

Wat een verassing dat er weer een leuk verhaal op de computer stond. Fijn dat er zoveel werk voor je is.
Ik heb je smsje ontvangen,jij het mijne ook?

Morgen ga ik je een mail sturen want ik heb eem leuk nieuwtje!!!!! Nu ben je zeker wel nieuwsgierig he.
Heel dikke kus van oma ( HVJ )

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!